Office space for rent for 4 persons in Glen Abbey

1155 North Service Road West, Oakville, ON, L6M 3E3
$2,566
For Rent
  • 1155 North Service Road West, Oakville, ON, L6M 3E3
  • 2,566

Description

Rent a fully serviced office for four, and we’ll make sure everything always works smoothly.Make a home for your business with 215 sqft of private office space rental in Glen Abbey Oakville, ideal for 4 employees. Our medium offices are fully serviced with high-speed WiFi and business-grade technology. Our office rental services ensure you have the best office space for your business needs. Choose from small office space or larger areas to accommodate your team.Explore office space options like short term office and furnished office rental. Whether you need a day office or project space, we offer flexible solutions to suit your requirements. Find office space for rent in Glen Abbey Oakville with flexible terms. Our workspace includes all amenities for easy move-in and immediate productivity.

Expand your network in Oakville.
Maximise your opportunities in Oakville, one of Ontario’s best-known towns, famous for hosting the Canadian Open golf championship. Our well-connected Ennisclare Centre offices are situated next to Highway 403 with easy access to both Toronto and Hamilton.
Work in comfort in our bright and spacious offices, complete with an outside terrace and lounge area. Green parks and trails are nearby while the bars and restaurants of Lakeshore Drive East are only a 10-minute drive, ideal for after work.

HQ Private Offices include:
• Access to our global business centre network with thousands of locations worldwide
• Highly trained reception and support team
• Secure, business-grade technology and WiFi
• Printers and access to admin support
• Cleaning, utilities, and security
• Desk space available by the hour, day, or month
• Regular networking and community events
• Easy booking and account management via our app
• Customisable and flexible layouts
• Scale up or move locations to suit your needs
• High-quality ergonomic furniture
• Additional access to 646 sqft of shared workspace
• Pricing starts at 2566 CAD

The offer and price shown in this listing are approximate and subject to availability.
All images shown in this listing belong to our locations but may not correspond to this specific center.
Enquire now

Louez un bureau entièrement équipé pour quatre, et nous nous assurerons que tout fonctionne parfaitement.Faites de votre entreprise une maison avec 215 sqft de location de bureau privé à Glen Abbey Oakville, idéal pour 4 employés. Nos bureaux moyens sont entièrement équipés avec WiFi haut débit et technologie de qualité professionnelle. Nos services de location de bureaux garantissent que vous disposiez du meilleur espace de bureau pour vos besoins professionnels. Choisissez parmi des petits bureaux ou des espaces plus grands pour accueillir votre équipe.Explorez des options de location de bureaux telles que des bureaux de courte durée et des bureaux meublés. Que vous ayez besoin d'un bureau à la journée ou d'un espace de projet, nous offrons des solutions flexibles pour répondre à vos besoins. Trouvez un espace de bureau à louer à Glen Abbey Oakville avec des conditions flexibles. Nos espaces de travail à louer incluent toutes les commodités pour une installation facile et une productivité immédiate.

Un réseau de contacts professionnels en pleine croissance à Oakville.
Maximise your opportunities in Oakville, one of Ontario’s best-known towns, famous for hosting the Canadian Open golf championship. Our well-connected Ennisclare Centre offices are situated next to Highway 403 with easy access to both Toronto and Hamilton.

Work in comfort in our bright and spacious offices, complete with an outside terrace and lounge area. Green parks and trails are nearby while the bars and restaurants of Lakeshore Drive East are only a 10-minute drive, ideal for after work.

Les bureaux privés HQ comprennent les éléments suivants:
• Accès à notre réseau mondial de centres d'affaires avec des milliers d'emplacements dans le monde entier
• Équipe de réception et de support hautement qualifiée
• Technologie et WiFi sécurisés et de qualité professionnelle
• Imprimantes et accès au support administratif
• Nettoyage, utilités et sécurité
• Espaces de travail disponibles à l'heure, à la journée ou au mois
• Événements réguliers de réseautage et de communauté
• Réservation facile et gestion de compte via notre application
• Aménagements personnalisables et flexibles
• Extension ou déménagement pour répondre à vos besoins
• Mobilier ergonomique de haute qualité
• Accès supplémentaire à 646 sqft d'espace de travail partagé
• Les tarifs commencent à 2566 CAD

L'offre et le prix indiqués dans cette annonce sont indicatifs et soumis à disponibilité.
Toutes les images présentées dans cette annonce appartiennent à nos emplacements mais peuvent ne pas correspondre à ce centre spécifique.
Renseignez-vous maintenant

Show More

Details

  • For Rent By: Professional
  • Furnished: Yes
  • Size (sqft):

Location

Similar Properties