Get started right away with a ready-to-use office space to rent for two.Make a home for your business with 108 sqft of private office space rental in Robert Speck 4 Mississauga, ideal for 2 employees. Our small offices are fully serviced with high-speed WiFi and business-grade technology. Our office rental services ensure you have the best office space for your business needs. Choose from small office space or larger areas to accommodate your team.Explore office space options like short term office and furnished office rental. Whether you need a day office or project space, we offer flexible solutions to suit your requirements. Find office space for rent in Robert Speck 4 Mississauga with flexible terms. Our workspace includes all amenities for easy move-in and immediate productivity.
Prominent tower in Fortune 500 hotspot.
Surround your business with major multinationals in our Mississauga Executive Centre 4 offices in Mississauga, home to many Fortune 500 companies.
Enjoy inspiring views from the 15th floor of this prominent glass building – one of four in a landmark cluster of 16-storey towers. Take advantage of secure underground parking onsite. And when you need to clear your head, enjoy the restaurants and leisure facilities of Square One, Ontario’s largest shopping mall that’s just across the way.
Regus Private Offices include:
• Access to our global business centre network with thousands of locations worldwide
• Highly trained reception and support team
• Secure, business-grade technology and WiFi
• Printers and access to admin support
• Cleaning, utilities, and security
• Desk space available by the hour, day, or month
• Regular networking and community events
• Easy booking and account management via our app
• Customisable and flexible layouts
• Scale up or move locations to suit your needs
• High-quality ergonomic furniture
• Additional access to 538 sqft of shared workspace
• Pricing starts at 1043 CAD
The offer and price shown in this listing are approximate and subject to availability.
All images shown in this listing belong to our locations but may not correspond to this specific center.
Enquire now
Commencez immédiatement avec un espace de bureau prêt à l'emploi pour deux.Faites de votre entreprise une maison avec 108 sqft de location de bureau privé à Robert Speck 4 Mississauga, idéal pour 2 employés. Nos bureaux petits sont entièrement équipés avec WiFi haut débit et technologie de qualité professionnelle. Nos services de location de bureaux garantissent que vous disposiez du meilleur espace de bureau pour vos besoins professionnels. Choisissez parmi des petits bureaux ou des espaces plus grands pour accueillir votre équipe.Explorez des options de location de bureaux telles que des bureaux de courte durée et des bureaux meublés. Que vous ayez besoin d'un bureau à la journée ou d'un espace de projet, nous offrons des solutions flexibles pour répondre à vos besoins. Trouvez un espace de bureau à louer à Robert Speck 4 Mississauga avec des conditions flexibles. Nos espaces de travail à louer incluent toutes les commodités pour une installation facile et une productivité immédiate.
Une tour de prestige dans un haut lieu pour les entreprises Fortune 500.
Entourez votre entreprise de multinationales de grand calibre dans nos bureaux au Mississauga Executive Centre 4, où ont élu domicile beaucoup d'entreprises du classement Fortune 500.
Profitez des vues inspirantes à partir du 15e étage de cette tour prestigieuse, qui fait partie d'un ensemble de quatre bâtiments de 16 étages chacun. Profitez également du stationnement souterrain sécurisée sur place. Et lorsque vous avez besoin de vous détendre, essayez l'un des restaurants et des installations de loisirs de Square One, le plus gros centre d'achat de l'Ontario, de l'autre côté de Hurontario Street.
Les bureaux privés Regus comprennent les éléments suivants:
• Accès à notre réseau mondial de centres d'affaires avec des milliers d'emplacements dans le monde entier
• Équipe de réception et de support hautement qualifiée
• Technologie et WiFi sécurisés et de qualité professionnelle
• Imprimantes et accès au support administratif
• Nettoyage, utilités et sécurité
• Espaces de travail disponibles à l'heure, à la journée ou au mois
• Événements réguliers de réseautage et de communauté
• Réservation facile et gestion de compte via notre application
• Aménagements personnalisables et flexibles
• Extension ou déménagement pour répondre à vos besoins
• Mobilier ergonomique de haute qualité
• Accès supplémentaire à 538 sqft d'espace de travail partagé
• Les tarifs commencent à 1043 CAD
L'offre et le prix indiqués dans cette annonce sont indicatifs et soumis à disponibilité.
Toutes les images présentées dans cette annonce appartiennent à nos emplacements mais peuvent ne pas correspondre à ce centre spécifique.
Renseignez-vous maintenant